Wij helpen u graag! Hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen. Zoeken doet u met de toetsencombinatie “ctrl+f”. U kunt vervolgens de zoekopdracht invoeren.
Veelgestelde vragen Dumby
Heeft u een vraag?
Waar blijft mijn bestelling?
Op werkdagen voor 17 u besteld én de producten zijn in voorraad? Dan is uw bestelling de volgende dag in huis. Nadat uw bestelling is verzonden krijgt u van ons een e-mail (meestal in de avond of de volgende ochtend). In deze verzendbevestiging staat een Track&Trace code van MyParcel, u kunt uw pakket dan volgen. Tevens wordt de aflevertijd en datum van uw pakket bevestigd in deze e-mail.
Is een van de producten uit uw bestelling niet op voorraad? Dan is de verwachte levertijd 2-4 werkdagen. Wij bevestigen dit in de bevestiging van de bestelling. In een enkel geval duurt het nog iets langer dan dit, maar in 99% van de gevallen heeft u de complete bestelling altijd binnen 1 week in huis. Zodra wij uw order versturen krijgt u weer een track en trace code waarmee u de zending kunt volgen.
Wat is de kortingscode?
Bij het inschrijven voor de nieuwsbrief krijg u een kortingscode waarmee u 5 euro korting krijgt op uw eerste bestelling bij een besteding vanaf 40 euro. Deze code komt niet altijd goed aan, maar het is welkom01. Dit kun u invoeren in de winkelmand waarna de korting vanzelf verrekend wordt.
Leveren jullie ook in België?
Jazeker! Wij leveren standaard in België en Nederland, dat is ons leveringsgebied. In overleg zijn buitenlandse zendingen anders dan België altijd bespreekbaar en in de meeste gevallen geen enkel probleem. De verzendkosten verschillen per land. Neem contact op voor de mogelijkheden via [email protected] of +3113-2070001
Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
Ons retourbeleid vindt u op een aparte pagina: meer lezen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat kan zeker! U kunt een bestelling plaatsen via de webshop en in de winkelmand voor de optie “afhalen” kiezen. U wordt vervolgens door ons per e-mail geïnformeerd over wanneer u de bestelling af kunt komen halen. Het adres? Wij zitten aan de Ringbaan-Zuid 376 in Tilburg.
Wat is jullie privacy beleid?
Ons privacybeleid vindt u op een aparte pagina: meer lezen.
Kan ik een factuur van mijn bestelling krijgen?
Een factuur van uw bestelling krijgt u automatisch bij de bevestiging van de bestelling. Is deze u ontgaan? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en wij sturen de factuur nogmaals toe.
Kan ik op factuur bestellen?
Heeft u een bedrijf? Dan mag u bij ons op factuur bestellen en krijgt u standaard 10% korting. Hoe kunt u hiervoor in aanmerking komen? De eerste bestelling plaatst u gewoon via onze webshop en betaalt u vooraf. Vervolgens stuurt u ons een e-mail met het verzoek voor het aanmaken van een zakelijk account. Wij zullen dit voor u aanmaken en vanaf dat moment kunt u gebruik maken van de speciale rechten van de zakelijke klant: standaard 10% korting op de prijs én de mogelijkheid om óp factuur te bestellen.